Brev:
Hjælp! Panik! Vil ikke tage flaske
8. juli 2016
Alder:
4 mdr.
Hjælp! Panik! Vil ikke tage flaske
Hej Helen,
Jeg håber inderligt, at du ser mit brev. Jeg er helt i panik. Jeg skrev for nogle dage siden angående overgang fra amning ril flaske da jeg starter arbejde på mandag og min kæreste skal overtage barsel. Han har fået flaske mange gange, men pludselig vil han slet ikke!!! det kan lykkes for min kæreste at give ham 50ml mme med hiv og sving ad gangen. Vi har prøvet at skifte sutteflaske, størrelse på sutten. At ligge ned, sidde i skråstol. Alt muligt.
Han vil ikke rigtigt. Sutter lidt, og vil så ikke mere. Det er ikke en.mulighed at jeg ikke starter arbejde. Jeg arbejder skiftehold og skal starte med at arbejde fra 14-23.30 det første stykke tid. Natflasken er den mest kritiske hvor han bare græder og er træt og ikke vil tage flasken. Han er så glad en dreng og er helt bange for at 'ødelægge' ham med det her. Han vil ikke heller ikke tage min mælk på flaske.
Hvad søren skal vi gøre ??
Hvor meget skal han have ad gangen for at det er acceptabelt, er 50 ml nok?
Han græder ikke og virker ikke meget sulten efter han har fået flaske, kun den til natten.
Men han bliver urolig når min kæreste forsøger sig med flasken. Vi er virkelig lidt i panik
Tak!
Med venlig hilsen
Malene